Güncel çıkan anime serileri yorumlama ve inceleme bölüm 45

 


Isekai Nonbiri Nouka:   Bakalım serinin yedinci bölümünde neler olmuş.Bizimkiler sebze meyve toplarlar. Hepsinin farklı farklı görevleri vardır.Sonra melek haberci gelri.İşte şeytan ordusundan haber getirdim der. O da şaşırır.Şeytan ordusundan mesaj mı der.Sonra açılış parçası çalar. Onlara haberci gelir.İşte sizi selamlarım felan oda buranın sahibi olarak iş işim der. Benim der.Sen mider küçümseyici bir tavırla oda evet buranın sahibi benim der.O zaman tanışmamızın anısına lütfen bu özel hediyeyi kabul edin der. Sonra vampirin söyledikleri aklına gelir.Yer altını yöneten şeytan kral felan. Benden vergi mi almak istiyor der. Ve hayalinde bütün zamanını şeytan krala hizmet edip onun hizmetçisi mi olacam gibi bir şey düşünür. Aklında farklı düşünceler vardır.Sonra öncelikle buranın sahibi benim yani ona etkileyici bir teklif sunmam gerekder.Sonra işte burası benim sizi kabul ediyorum.Ve size kira olarak %10'unu veriyorumder.O habercide bundan emin misiniz der.O Ha der. Sonra da evet der. Sonra anlaşmayı imzalarlar.Sonra anlaşma imzalanır.Yanlarına bir kaç kişi daha almışlar.Bakalım nasıl olmuş herkesten farklı hediyeler alırlar.Ve onlara meyve sebze ile karşılık verir.Maceracılara felan yemek ikram eder.Sonra üstüne birde şarap verir.Bunun kadroya bayağı kişi katılmış.Artık anlaşma yapmaktadır.Yetiştirdiği meyve sebze üzerinden bakalım ilerde neler olacak.

Yorumum ise normal bir bölüm idi sonuçta ilerde haremi de kurdu.Bakalım neler olacak haftayaki bölümünde mangasıda devam etmekte oradan görebilirsiniz aslında.


Sugar Apple Fairy Tale:  Bakalım serinin yedinci bölümünde neler olmuş.Bölümün ilk başında bizim Jonas'tan sinyal gelir.Sonra dün geceki gibi o der.Dük yine bir şeyler mi arıyor der. Sonra şekerden heykelini yapmaya devam eder.Sonra yanında duran küçük peride bender sana muhteşem bir bilgi getireceğim der. Ve ayrılır.Sonra da açık tasarım çalışması adı altında güzel oldu der.Böylece der tamamlayabilirim.Sonra içeriye biri girer.Bu da Mitril sen misin nasıl geçti der.Ama ses yoktur.Challe onu yakalamıştır.Bunu der Jonas'ın odasına girmeye çalışırken yakaladım der.Başka biri bulmadan önce yakalayıp getirdim der.Sonra onu bırakır. Oda sanki beni kimse farkeder deyip zerzenişte bulunur.Onunla biraz oyun oynamak istemiştim sadece der. Kandırmak mı?  O kadar fazla depresifki kandırılması kolay der.Kız da depres mi der.Sonra açılış parçası çalar. Ona bitirdin mi diye sorar.Evet der bitirdim.O zaman sinyal gönderme zamanı der.Mitril evet der oda hadi gönder.Sonra ona bakması için birini gönderirler. O da dikkatlice inceler ve hiç değişmemiş der.Dünden bugüne hep aynısın der. Anne de Hıı der.Sen o altımızdaki zanaatkarlar olarak hiçbir şey anlamamışsınız.Şekil ver diye bağırır.Sonra ayrılır. Ve söyler ne demek istedi diye neyde başarısız oldum acaba der.Hiç değişmemişki der.Belki de Duke Philax bu işe basit bakmıyordur der.Hem görkemli şeker itirafı olarakta. Ne der kızda. Eğer yaptığın şekeri itiraf edilemez bir şekilde olsaydı o zaman yeterli olduğuna inanırlardı der.Hmm der.Sıradaki denememde daha iyi yapacağım der.Daha gerçekçi bir şeyler der. Bakalım yine heykel yapmaya devam eder.Ama yine bir şeyler eksiktir.Acaba ne ve o eksik şeyi bulabilecek mi acaba.Ama der son bir kez daha tabloya bakıp geleceğimder.Çünkü yapıtğı heykeller de bir şeyler.O da farkında am neyin eksik olduğunu bilmiyor.Bence canlılık benzerlik eksik ama hadi görelim.Jonas kapıyı açar Anne nereye gidiyorsun der. O da nereye mi tabloya bakmaya tabiki der. Hala çalışmaya devam ediyorsun ha der. Sen etmiyor musun der.Ben hiçbir şey yapamıyorum der. Onun söylediklerini hiç anlamadım der.Ve söyler ben bırakmak istiyorum der. Belki bırakırsan bana çok yardımı dokunur ama bana kim yardım edecek derken öyle birşey şimdi mi söylenir der.Sonra odasına girip kapıyı hızla kapatır.O da Hı der. Bu da ne der.Bu yanlış der. Bu tamamen yanlış der. Neyi yanlış yapıyorum der. O da hepsi der. Kız da hepsi mi der.Öyle bir şey doğru olamaz der. Ne kadarçok tabloya baktım ona göre ayarladım kontrol ettim der. Ama der hala yeterli değil. Yaptığın herşey yanlış der. Sonra böyle sahte bir şeye bakmak istemiyorum deyip yere atıp kırar. Sonra bir iki bir şey daha olur.Ama hala anlayamaz nasıl yapılacağını felan sonra tabiki bölüm sonu gelir.

Yorumum ise bakalım eğlenceli güzel bir bölümdü.Bakalım heykeli ne zaman bitirecek güzel bir heykel yapıp Duke'e kendini kabul ettirtecek o canlılık heykelinde gözükebilecek mi acaba.Diğer bölümde merakla beklemekteyiz.



The Legend of Heroes - Sen no Kiseki - Northern War:  Bakalım serinin yedinci bölümünde neler olmuş.Bölümün ilk başında 22 ağustos Septian Calendar 1198 Erebonian İmparatorluğu sınırı savaş çıkmıştır.Herkes saldırır.Sonra teslim olun felan deselerde.Savaşmaya devam ederler.Etrafları sarılmıştır.Dağdan da üstlerine mermi yağıyordur. Yaşamak istiyorsanız geri çekilin der. Onları kurtarmak için gelen birlik.Gelen birlikten birileri sen önden git Colonel kurtar onları der. Ve Sara tam ölecekken babası gelip onu kurtaır.Sen neden buradasın derken arkadan vurulur.Babası.Kendi safından biri tarafından vurulmuştur.Bayağı acıklı bir sahnedir.Sonra da zaten açılış parçası çıkar.Oyunu da var eğer oynamak isterseniz.Beğendiyseniz şimdiden söylimde. Bölüm adı da kurşunla kaplı gerçekdir. Kuzey Ambria eyaletine varmıştır ve başkenti Haliask'a doğru yol alırlar bizimkiler.normal bir şekilde sonra kız da yemek istermisiniz der.O da karnı aç bir şekilde olmaz der.Öldürülmek mi diyorsun der.Onlardan biride hayır der. Marty yaşıyor der. Çünkü der eğer onu aramıyor olsalardı bizi öldürürlerdi der. Geri döndük der. Hepsi bu deyip bilgiyi başlarına iletirler.Kız Tally bütün detayları sen anlatırsın der. Hey der böyle yapman hiç iyi olmaz der.Raporunuz bu kadar mı der. İyi iş çıkardınız.Geri dönebilirsiniz der. Kız hayır aslında Öteki kzı Marty hakkında imparatorluğun negatif bölgesinde  kanallarda der.Kızda bu kadar mı der. Kurtarma operasyonu yapacağımızı mı düşündünüz der. Askerlerin için savaş alanlarında esir düşmesi nadir bir durum değil der. Yoksa arkadaşınızı kaybettiğiniz için mi böyle yapıyorsunuz der. Görevinizi iyi bir şekilde tamamladınız der.Yarın der Iseria daki tedarik bölümüne katılıyorsunuz der. Diğer ikiniz de der.Yeni gelen askerlerin eğitiminden sorumlu olacaklar der. Çaylakların geçmişteki görevlerle ilgili tecrübelerinizi öğrenmesi gerekiyorder.Neyi öğreteceğim der. Tally sakinleşder. Affedersiniz deyip huzurundan ayrılırlar.Rüzgar nereye doğru esecekder.Sonra bizim erkek karakterimiz başkentte okula gitmektedir.Arkadaşları ile oynamaktadır.Biri müzik konusunda felan bakalım nasıl olacak. Oradaki kızların konuşmasını dinlerler.Felan Valimar'ı kullanıp kahraman olma yolunda savaşıyorum der. Kulağa iyi geliyor gibi geldi der. Ateş açtığın doğru mu der. Ben sadece birisine yardım ediyordum der. Eğer önümdeki kişi yardım isterse üzülür yada ağlarsa ben yardım ederim der. Ve onu öylece bırakamam der. Hepsi bu der.Nasıl bir kahraman olmak istiyorsun der.Arkadaşı  bizim tandığımız Rean inanımaz asil bir adamdır der. Benim hafızama göre ise der. O da beni bir rahat bırakın der. Arkadaş olarak sen ne zaman istersen yardım ederiz derler. Sonra bizim kız üstlerinin olduğu odaya gider. İşte Vlad için yalan söylemiş felan hepsi Vlad'ın istediği felan diyor.Ama pek inandırıcı gelmedi.Ama kendi asker kurşununa gittiği de bir gerçek.Ona o olay hakkındaki gerçekleri anlatırlar.Kötülerin hepsi  çıkar.Birlikte bir brilik kurup bakalım nasıl olacak.

Yorumum ise güzel eğlenceli az aksiyonlu bolca konuşmanın olduğu bir bölümdü.Ama geçmişe dair bilinmeyen gerçekler aydınlandı diyebiliriz.Bizimkinin büyükbabası hakkında gerçek felan hepsi aydınlandı.Bakalım ilerde neler olacak.Diğer bölüm nasıl olacak.Bekleyip görelim.


Ars no Kyojuu:  Bakalım serinin yedinci bölümünde neler olmuş.Savaş gemisinde hava kötü bir şekilde ilerlemektedir.Bizim ki onu korumak için önüne geçtiği an öteki kızda ne yapıyorsun der. O da dinle der.Sen de benim gibisin demi der. Kız da aynı değiliz der. Özel adam laboratuarındansın demi der.Aynıyız biz der. Kız hala diretir aynı değiliz biz der. Lütfen yapma kendini öldüreceksin der. O zaman sadece öl.Neden ölmüyorsun der. Yapma der. Sen başarısız bir deneysin der. Ben seninle aynı değilim diyerek patlatır kendini.Sonra Gemiye geri dönerik.İşte konuşurlar Kumi ondan farklı değil mi der. Kız da evet der. Onların ikiz olduğunu mu düşünüyorsun der. Kim bilir bence aralarında farklı bi,r durum var gibi duruyor der. Usta Jiro da garip davranıyor der.Yıldırım bunların gemisine vurur.Ve Nyan da herkes sıkı tutunsun inişe geçiyoruz der. Sonra imparatorluğun şovalyesine bilgi mektubu gider oda öğrenir iki tane deney ürünü olduğunu felan Jiro ve öteki deney ürünü felan geçer.Bakla düşürülmedi demekki der. Mezami'nin durumu baya iç açıcı değilder. Olamaz ha der. Charte der. Evet der.Yakında imparatorluktan ayrılacağız der.Sen den bir isteğim var der.Securian köyüne git ve araştırder. O da anlaşıldı der. Ve ayrılır.Yeniden bizimkilerin yanıan gideriz.Hemen tamir edilecek bir şey değil der.Ne o oldu der. O da karşımıza büyük yaratık çıkabilir dikkatli olun der. Ve açılış parçası çalar. Bizim ikili tamir etmeye başlar.Sonra da bayan Romana san sende yardım etsene derler. Hayır der. ben kendimi sakatlamanın yüksek olduğu bir şeye elimi sürmem der.Sonra yine bizim Nyaaların uzaktan akrabasının ve kabilesinin bulunduğu yere giderler.Ve orada oturup konuşurlar.Köy şefi ile.sonra. Jiro geçmişi hatırlar.Ora da yok der.Güzel boynuzlar der.Kız kendini tanıtır.İlk bizimkinin hayatını kurtarır yaratıktan sonra ben Beyaz boynuz Toka der.O da ben Jiro yıldırım Jiro der. Bu da der Tsuyukusa der. Jiro ha der. Sana minnetarım der. Senin sayende güzel bir resim yapabileceğim der. Bunlar muhteşem çizimler der.Bakalımder.Bunlara bakarak yaratıkların zayıf noktalarını görebiliriz.O sırada kız da bende zayıf noktalarını görebiliyorum der. Jiro'nun mızrağı onları bilmiyorder. O nedenle yanlış yere sapladı biraz önce der. Sonra yanına sokulup sen benimle beraber büyük yaratık avını birlikte yapalım mı der. Bundan sonra birlikte savaşalım der. Sen de resim  çizersin der. Sen benimde seninle beraber gelmemi istiyorsun der. O zaman der bir şartım var. O da ne der. Savaşta ölme der. Çok daha fazla güçlender. Tabiki der.Ve onun mezarındadır.Geçmişi yaad eder.Yani ilk tanıtıklarını düşünür. Sonra imparatorluğun şovalyelerin üstü büyük bir yere girer.Ve ayinin tam ortasına girer.Ve Lord Bakla risk altında felan derken etrafındakiler geri çekilme emri verir.Sonra da bizimkinin olduğu alan kırmızı olur.Sen işin yüzüğü bulmak der. Sonra Kuma'ya eskiyi anlatır.İşte savaşlarını nasıl yenildiklerini felan en büyük yaratığı felan.Dört büyük yaratık tarafından avlanırlar.

Yorumum ise güzel eğlenceli bir bölümdü.Ama birazda dram olan bir bölüm diyebiliriz.Bizim Jiro'nun eski hayatı nasıl bu hale geldiği o gittikleri köydeki hatırası nasıl sevdiği kişinin ölümü nasıl bir durumda olduğu felan hepsi açıklandı.Bakalım diğer bölümde neler olacak.


Shin Shinka no Mi S2:  Bakalım serinin altıncı bölümünde neler olmuş.Bölmün ilk girişinde beşinci bölümün önemli yerlerini gösterir.İşte antreman yaptıkları sonra arenaya gidip savaştıkları daha sonra şeytan kralın ordusundan iki kişi gelip arenaya kapamaları felan.  F sınıfı ile S sınıfı arasındaki büyük mücadele başlaren Angrea saldırır.Bundan ilerde öğrencilerime elini sürmene izin vermem der. Beatrice vs Angrea bakalım km alacak. Sonra açılış parçası çalar. Bölümün adı da Barbador büyü akademisindeki savaştır. Affetmez misin dedin der Angrea senin gibi yaşlı cadı ne yapabilirki der. Yaşlı cadı derken. Akademinin başıda üzgünüm Beatrice-kun der. Yardım etmek isterim ama bu iplerden kurtulamıyorum der. Kesinlikle eğleniyor değilim der. Öğrencileri ben korurum der. Haa der. Sen mi öğrencilerini koruyacaksın ha der.Alay edici bir tavırla.Bakalım der şimdi de onu söyleyebilecek misin der. Bir öğrencisini kölesi yapar.O da Agnos-kun der. O der biride sonra şimdi ne yapacaksın der. Eğer böyle bir durumda Seiichi olsaydı ne yapardı derler.Ama bizimki hala lavobada bekler.Saldırı emri verir.Benim dediklerimden başka birininkini dinlemez der.Sonra bunun yanına gider.Ve şöyle söyler bize büyü kullanmayı öğreten sen değil Seiichi sensenidi der.Sen değilsin der.O da baya şok geçirir.Bu dediği sözler karşısında şte o yüz en iyisi der.Sonra öğrenciler sensei inanmayın siz ona sadece kontrol ediliyor.Ve sahibi ne yap derse onu yapıyor diye söylerler. Sonra Agnos'un kafasına defterle vurur.Ve Agnos normale döner. Sonra sinirlenir ve ona saldırı yapar ama saldırısı işlemez sonra sırada sen varsın der. Büyük rüzgar büyüsü ile saldırır.Ve yener.Ders burada bitmiştir.Sorusu olan var mı der.Bugünün dersi burada biter der.Sonra öteki çıkar.Karşısına baya güçlüdür.Kızdan  senseş baya ciddileşir.Böylece seni bitiriyorumder.Ama oda işe yaramaz.Ve çok fazla saldırı altında kalır.Sonra öğrencilerde kendi çapında öğretmene yardım ederler.Ama karşılarındaki düşmana karşı işe yaramaz.Sonra tam bitti derken Seiichi sahneye girer.Bu dane ne oluyor burada der.Elimi bırak der.Ama o ışınlanır.Sonra Salia Olga-chan milleti koruyun der. Hepsini sen yaptın demi der.Sen mi yaptın der.Baya sinirlenmiştir.Seiichi hepsini inciten sen misin der.Böylece bitti deyip nihai saldırısını yapar.Ama Seiichi'ye işlemez.Ve ona iyi bir yumruk atara.Her şey normale döner.Sonra büyük şeytan toplantısı olur.Dört kişi toplanmamıştır.ee der neden çağırdınız bizi o da Barbador, Angrea ve Demioros yenildi der. Biri ahh der. Düşmanda iyimiş der. Bugün sizi buraya çağırmamın nedeni sıradaki hamlemize karar vermemizdi der. Öyle ise iyi der. Neden senden emir alıyoruz der.Hayır der.Benden emir almıyorsunuz der.ben sadece büyük şeytan-samanın yeniden dirilmesini bekliyorumder. Olur der. O ikisinden der başlangıçtan beri pek beklentim yoktu der. O zaman ilk ben giderim der.Buyur önden der. Eğeğr olursa lütfen der. Sonra oradan ayrılır.Ve biter

Yorumum ise güzel eğlenceli aksiyonu bol bir bölümdü.Bayağı bir aksiyona dodyduk ama bu mangaaka en iyi savaşlarda hep mcye iş çıakrtması yokmu hemen bitecek savaşı uzattı direkt aslında bakalım diğer bölüm nasıl olacak.Nasıl bir karşılama yada savaş izleyeceğiz acaba.

En çok tıklanan yayın